Subject: N22186: NOTAM A2260/24 väljastatud (ID:22186)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Sep 2024 11:25:12 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22186 alusel, mis saabus meile 05-09-2024 
07:38, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2260/24
(A2260/24 NOTAMN Q)EETT/QAZCA/IV/NBO/AE/000/030/5920N02724E003 A)EEJI 
B)2409140800 C)2409141500 E)TEMPO RADIO MANDATORY ZONE ESTABLISHED WI 1.5NM 
RADIUS CENTRED ON 591934N 0272335E (JOHVI AERODROME) DUE TO JOHVI AVIATION 
DAY. VERTICAL LIMITS FROM SFC TO 3000FT AMSL. CALL SIGN JOHVI RADIO, 
CH125.950.)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.